ViaViela Hoofdkantoor

Team ViaViela

Met ruim 20 collega’s werken we iedere dag hard om richting te geven aan alle (franchise)vestigingen in het land en ze te ondersteunen in de dienstverlening aan ouders en gastouders. Een gedreven club mensen, ieder vanuit een eigen taak of specialisme. Bij elk nieuw project kijken we niet, wie is daar verantwoordelijk voor, maar wie is daar goed in. Want wij geloven dat als je in je kracht staat, je tot de mooiste resultaten komt! ViaViela is opgericht in 2005 en door de jaren heen hard gegroeid en geprofessionaliseerd. We werken vanuit een mooi, nieuw kantoor bij C’park Bata in Best. Vlak aan de snelweg en dus goed bereikbaar. Een fijne plek waar we in de pauze een wandeling maken door de natuur of heerlijk lunchen in het restaurant.

Ontmoet het team in Best

Arjen Zwinkels

Controller

Bregje van Bakel

Product Owner

Fieneke Drummen-Jansen

Opleidingscoördinator

Froukje Follet-de Lange

Sales Support

Gerlinde van Antwerpen

Sales Support

Huber Agterberg

Algemeen Directeur

Ingrid Ruijs

Sales Support

Lisa van de Schoot

Recruiter

Maartje Dekkers

Marketing Manager

Marlon van de Kelft

Data Analist

Marlouke Walraven

Manager Business Development

Michelle Peeters

Allround Marketeer

Niki Visser

Landelijk Manager

Renske Verzijde

Sales Support

Ria Maas

Sales Support

Yvonne Wouters

Operationeel Directeur

Wil jij deel uitmaken van ons top team?

ViaViela is regelmatig op zoek naar nieuwe collega’s. Specialisten die deel uit willen maken van en een bijdrage willen leveren aan een ondernemende organisatie die nooit stilstaat.

  • Ruimte voor ontwikkeling.
  • Veel vrijheid in je werk.
  • Uitdagende projecten.
Bekijk onze vacatures

ViaViela is groter

ViaViela gelooft in de kracht van persoonlijke dienstverlening. Aan ouders én gastouders. Daarom is er voor hen altijd een vaste ViaViela contactpersoon in de buurt. Dat doen we vanuit 40 vestigingen verspreid door heel Nederland.

Bekijk alle ViaViela vestigingen